onsdag 2. september 2009

Velkommen til min fagblogg

Hei! Velkommen til min fagblogg i medie- og informasjonskunnskap. Denne bloggen vil inneholde fagtekster og evt. annet arbeid som jeg produserer i dette faget.

Medie- og informasjonskunnskap høres innbydende og spennende ut i seg selv, og jeg har selvfølgelig gjort meg opp noen tanker om hva jeg forventer å få ut av faget.

Jeg har alltid vært glad i å uttrykke meg både muntlig og skriftlig, og håper derfor på å kunne utvikle og få glede av dette gjennom ulike kommunikasjonsmetoder i faget. I tillegg ønsker jeg å kunne få et innblikk i journalistenes hverdag og andre yrker innenfor mediebransjen.

Som i alle andre fag, er det også her listet opp en rekke kompetansemål, deriblant kommunikasjon. Og det er nettopp dette ordet som jeg først og fremst forbinder med dette faget. Det er nemlig kommunikasjon som er nøkkelen her i livet. Kommunikasjon åpner dører til en større verden...

















2 kommentarer:

  1. Jeg likte avslutningen din: "Det er nemlig kommunikasjon som er nøkkelen her i livet. Kommunikasjon åpner dører til en større verden..." - det er et godt utgangspunkt for det videre arbeidet.

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Kommunikasjon gir oss mange muligheter!

    SvarSlett